3. september 2014

Blekkspruthals

Her om dagen fann eg ut at eg måtte finne meg eit lite og enkelt prosjekt som eg kunne kose meg med inn i mellom alle dei andre prosjekta som eg har på pinnane i skrivande stund. Valet falt på denne blekkspruthalsen - og eg er strålande fornøgd med det ferdige resultatet. Utan tvil ein flott hals!


Denne halsen har eg valt å strikke i garnet "Emilie" frå Spar Kjøp, og eg har nytta pinne 3,5 mm. Etter nokre timar med koseleg strikk, og ei lita runde med strykejarnet, er halsen no ferdig og klar til bruk.

Oppskrifta på blekkspruthalsen kan du finne her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere dette innlegget ❤

Kommentaren må godkjennast før den vert lagt ut på bloggen,
det vil difor kunne ta noko tid før den vert synleg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...