10. mars 2013

DIY; Påskepynt!

Eg er lite flink til å bruke opp garnrestar, men ettersom at påska nærma seg med stormskritt fann eg ut eg eg skulle bruke opp nokre av restane til litt påskeførebuingar. Valet falt på eggevarmarar. Eit fint lite prosjekt. Det er jo så kjekt å prøve sjølv - lite som er meir stas enn noko som er heimelaga :)


Framgongsmåte; Legg opp 32 masker på 4 strømpepinnar, 2,5 mm, og strikk 4 pinnar med rillestrikk. Fortsett med glattstrikk, samt striper, til ein har 4-6 striper. Alt etter kor lang du ynkjer å ha hua. Hald fram med striper, men fell så i dei to nest siste maskene på kvar pinne, ved å strikke dei saman, annankvar omgang til det gjenstår tre masker. Eg avslutta med i-cord teknikk og pynta med ein liten dusk i enden. Så søt! Perfekt til å pynte påskebordet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere dette innlegget ❤

Kommentaren må godkjennast før den vert lagt ut på bloggen,
det vil difor kunne ta noko tid før den vert synleg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...