19. januar 2013

Personlig almanakk

I samarbeid med personligalmanakk.com hadde eg gleda av å dele ut ein valfri almanakk i årets julekalendar på bloggen. I den forbindelse fekk eg også mulegheita til å designe min eigen personlege almanakk :) I dag kom den i posten, så no kan det nye året begynne for fullt;
Inne på sidene til personligalmanakk.com kan du velge størrelse, fargar og innhaldt heilt sjølv, nett slik du ynskjer det. Du står med andre ord heilt fritt til å designe din eigen, heilt personlege almanakk. Betre kan det vel ikkje bli?


Eg er i allefall superfornøgd med utforminga av min personlege almanakk og eg ser med dette fram til å begynne å fylle den med årets avtalar og planar.

Dette er utan tvil ei perfekt gåve, anten til seg sjølv eller nokon ein er glad i 

//Reklame

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere dette innlegget ❤

Kommentaren må godkjennast før den vert lagt ut på bloggen,
det vil difor kunne ta noko tid før den vert synleg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...